Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ (συνέντευξη στη Μαρώ Τριανταφύλλου)

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ
(συνέντευξη στη Μαρώ Τριανταφύλλου)

Ο δρόμος σηματοδοτεί τη διεκδίκηση

Ο δρόμος για μένα δεν είναι ένα καινούριο θέμα -να θυμίσω πως τα δύο προσωπικά μου cd έχουν τους τίτλους «Αβάδιστα» και «Σε βάθος δρόμου». Μέσα μου σηματοδοτεί τη διεκδίκηση, τη φυγή, το ρεμβασμό. Ο δρόμος είναι ένα είδος ελευθερίας.

Δεν μπήκα στον πειρασμό να λάβω υπόψη μου την όμορφη μουσική του Νίνο Ρότα. Τα ερεθίσματα που χρειαζόμουν μου τα γέννησε η ιδέα ενός περιπλανώμενου τσίρκου στο πουθενά. Ακόμα, το τόσο γενναιόδωρο υλικό (βίντεο, κείμενα, εικόνες) που μας έφερνε η Κάτια Γέρου στην πρώτη φάση των προβών. Εκεί βρήκα τον μουσικό πυρήνα του έργου. Έπειτα όλα λύθηκαν όταν άνοιξα τις αισθήσεις μου στην πρόβα, στην εξαιρετική ομάδα και φυσικά στη δημιουργική συνομιλία με τον σκηνοθέτη μας, Βασίλη Νικολαΐδη. 

Δεν είμαι ακροβάτης, όπως ο Κίμων Παντερής στην παράσταση, αλλά η δουλειά του συνθέτη απαιτεί αρετές ισορροπιστή. 

Χαίρομαι ιδιαίτερα που μοιράζομαι μουσικά αυτή τη στράντα, επί σκηνής, με έναν τόσο δημιουργικό τρομπετίστα όπως ο Μέλιος Κατσαμάκης.

Διαβάστε όλη την συνέντευξη 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου